افغانستانخبر برتر

دانشگاه الزهرای ایران، بیش از ۵۰ بورسیه به شاگران مکتب سیدالشهدا می‌دهد.

خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» در گزارشی نوشته است که هیئت رئیسه دانشگاه الزهرا طرح اختصاص ۲۵ بورسیه در تمامی رشته‌ها و ۵ بورسیه ویژه دیگر را به شاگردان نخبه ریاضی مکتب سیدالشهدا تصویب کرده است. خبرگزاری ایسنا نوشته است که این طرح بعد از انفجارهای خونین در مکتب سیدالشهدا تصویب شده است.
اوایل ماه گذشته در مقابل مکتب سیدالشهدا در غرب کابل انفجارهای مرگباری رخ داد که در نتیجه آن بیش از ۸۵ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند. بیشتر قربانیان این رویداد کودکان سنین ۱۱ تا ۱۵ ساله بودند.
خبرگزاری ایسنا نوشته است که همچنان ۲۵ بورسیه نیز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری ایران در اختیار این دانشگاه قرار خواهد گرفت.
ایسنا به نقل از گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا نوشته است که به این ترتیب ۵۰ بورسیه به دانش آموزان مکتب سید الشهدا در مقطع لیسانس و ماستری در همه رشته‌های این دانشگاه و ۵ بورسیه تحصیل در رشته ریاضی این دانشگاه به شاگردان مکتب سیدالشهدا اختصاص یافته است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا