معلومات

هواداران طالبان: پول‌های منجمد شده افغانستان را آزاد کنید و حکومت طالبان را به رسمیت بشناسید.

شماری از شهروندان طرفدار حکومت سرپرست طالبان، در یک راهپیمایی از جامعه جهانی خواسته‌اند که پول‌های منجمد شده افغانستان را آزاد کند و حکومت طالبان را به رسمیت بشناسد.

این معترضان امروز «یک‌شنبه، ۱۲ جدی»، در شهر کابل با شعارهای «پول‌های منجمد شده افغانستان را آزاد کنید و حکومت طالبان را به رسمیت بشناسید» راهپیمایی کرده‌اند.

معترضان در صحبت با رسانه‌ها گفته‌اند که هدف از تظاهرات‌شان، به رسمیت شناختن حکومت طالبان است و آنان تأکید کرده‌اند که «به رسمیت شناختن طالبان به معنای به رسمیت شناختن مردم افغانستان است.»

چندی قبل نیز شماری از شهروندان کابل در یک راهپیمایی به حمایت از حکومت سرپرست طالبان، از جامعه جهانی به‌ویژه ایالات متحده امریکا خواسته بودند که پول‌های مسدود شده افغانستان را آزاد کنند.

این در حالی است که هم‌زمان تعدادی از زنان نیز دست به اعتراض زده‌ و از جامعه جهانی و سازمان ملل خواسته‌اند که حکومت طالبان را به رسمیت نشناسند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا