افغانستان

غزال حارث: یک دستگاه تب‌سنج در لوگر ۹۱ هزار افغانی و در بدخشان ۱۲۰۰۰ افغانی خریداری شده است.

غزال حارث؛ رییس اداره بازرس امروز شنبه ۴ اسد ۱۳۹۹ در نشست مطبوعاتی به رسانه ها گفت: «از بودجه‌ مبارزه با ویروس کرونا بعضی خریداری‌های غیرضروری و با نرخ بلند صورت گرفته‌است. مبایل، تلویزیون ۷۵ انچ، تخت خواب و لنز کمره از جمله مواردی است که از پول مبارزه با ویروس‌ کرونا خریداری شده است.»
همچنان خانم حارث گفت تفاوت در خریداری ها در ولایات وجود دارد برای مثلا  یک دستگاه تب‌سنج دیجیتال در لوگر به قیمت ۹۱ هزار افغانی خریداری شده است، در ولایت بدخشان به قیمت ۱۲۰۰۰ افغانی، در ولایت هرات به قیمت ۲۴۰۰۰ افغانی، در ولایت غزنی به قیمت ۱۶۰۰۰ افغانی، در ولایت لوگر به قیمت ۹۱۰۰۰ افغانی‌ و در ولایت سمنگان به قیمت ۲۰۰۰۰ افغانی.
خانم حارث در مورد قاچاق دستگاه های تنفس مصنوعی نیز توضیحات داد که در حال حاضر ما این ادعا را رد نمیکنیم اما سریال نمبر دستگاه قاچاق شده که برای ما داده شده است با فورمت دستگاه های موجود در کشور کاملا متفاوت است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا