افغانستان

مهدی راسخ: حکومت در تلاش است که «جنایت» بهسود را به حاشیه ببرد

مهدی راسخ، نماینده مردم میدان وردک در مجلس نماینده‌گان، می‌گوید که حکومت در تلاش است تا «جنایت و فاجعه‌ نیروهای امنیتی» در ولسوالی بهسود را صبغه‌ سیاسی دهد و به حاشیه ببرد.

آقای راسخ روز «دوشنبه، ۲۰ دلو»، در نشست عمومی مجلس گفت که هیأت حکومت بررسی‌های قضیه حصه اول بهسود را تکمیل کرده و اکنون مجلس نماینده‌گان باید گزارش این هیأت را بخواهد و به مردم برساند.

او گفت که برای اولین بار مردم از کارکرد یک هیأت دولتی راضی است. هر چند به گفته او این «فاجعه» توسط خود حکومت خلق شده، اما این هیأت گزارش نسبتا منصفانه آورده است.

بهسود – میدان وردک

مهدی راسخ تأکید کرد که حکومت در تلاش است تا به این حادثه صبغه سیاسی دهد و آن را به حاشیه ببرد. او گفت: «ما پلان شوم بعضی توطیه‌گران را می‌‎دانستیم، اما مردم هوشیار اند و طعمه توطیه‌گران نخواهند شد. حالا تلاش دارند که حادثه را به یگ گروه ربط دهند. ما بحث به آن نداریم. هر اتهامی که به هر شخص و گروه دارند، باید بروند و بررسی کنند. این فاجعه در حق مردم صورت گرفته و مردم و ملت طرف عامل قضیه هستند.»

او هشدار داد در صورتی که این حادثه منصفانه بررسی نشود، مردم و خانواده‌های کشته‌ شده‌گان خاموش نمی‌نشینند و از قضیه چشم‌پوشی نمی‌کنند.

این عضو مجلس نماینده‌گان از مجلس خواست که هیأت تشکیل دهد و حادثه بهسود را بررسی کند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا