افغانستان

صالح: در ۲۴ ساعت گذشته کابل گواه ۴ حادثه تروریستی بود.

امرالله صالح معاون نخست ریاست جمهوری  صبح روز «یکشنبه تاریخ ۱۸ عقرب» نوشته است که در بیست و چهار ساعت گذشته کابل گواه چهار حادثه هولناک تروریستی بود که ازین میان کشته شدن سیاوش جوان پر نشاط و دو نفر همکارانش در کابل بیشتر از حادثات دیگر عاطفه و احساس جمعی ما را عمیقا تخریش کرد.
آقای صالح می‌گوید در پغان یکی از افسران نیرو های ما را ترور کردند اما تروریست دستگیر گردید و در قره باغ یکی از سربازان دلیر ما در پوسته کشته شد.

اقای صالح در مورد حادثه دانشگاه کابل نوشته است که مردمان با وجدان ما در ارتباط به پوهنتون کابل – هسته های خوابیده طالبان داعشی نیز احوال داده اند. تصمیم داریم وقتی این تروریستان دستگیر شدند خانواده ها را در استنطاق دخیل سازیم تا مسله حق العبد شکل اساسی به خود بگیرد و طالب در برابر احساسات مستقیم مردم قرار بگیرد نه صرف در برابر احساسات مستنطق.

همچنین صالح مینویسد که دزدان شیوه سرقت وسایط را تغییر داده اند و ازینر یک بار دیگر از پولیس پیش دستی کرده شب گذشته سه موتر را دزدیده اند . عکس وسایط دزدیده شده امروز به نشر میرسد و مانند گذشته موتر فروشی های ولایات همجوار زیر نظر پولیس قرار دارد. ناگفته نباید گذاشت که این پدیده شوم در سه هفته اخیر صفر گردیده بود.
آقای صلح می‌گوید دزدان دیروز در کوچه ای در ناحیه نهم موبایل شخصی را دزدیدند. در آن کوچه افسری از قطعات کماندو زنده گی میکند. او وضعیت را در دست میگیرد و دزدان را تعقیب میکند. در نتیجه برخورد یکی از دزدان جابجا کشته و دزد دیگر با زخم های دزدانه اش دستگیر میگردد. قرار است فردا این افسر شجاع کماندو را برای چند لحظه در جلسه شش و نیم دعوت کنیم و برایش افرین بگوییم.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا