افغانستان

امرالله صالح خطاب به ولسی جرگه: گرسنه نان خواب می‌بیند، نه خانه.

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری خطاب به ولسی جرگه گفته است:نان فقیر را گرفتن نه هنر است نه شجاعت.
این اظهارات را آقای صالح بعد از رد کردن برنامه دسترخوان ملی توسط ولسی جرگه در صفحه شخصی خود نوشته است، همچنین در متن نوشته شده آقای صالح آمده است که « رد برنامه دسترخوان ملی از سوی شما به معنای این نیست که بانک جهانی وادار یا ترغیب میشود که این پول را برای پروژه ها و طرح های زیربنایی تخصیص دهد. نخیر. این بودیجه جز لاینفک تلاش برای کاهش گرسنگی است – حتا نه فقر.

اگر این مسله را در سطح یک خانواده به تمثیل بگیریم این است که شما خانواده ای را که در گرسنگی به سر میبرد میخواهید قناعت دهید که نان نخورند و از صرفه جویی شان خانه آباد کنند. گرسنه نان خواب می بیند نه خانه. آخر اینکه شما پس از سالهای سال و در فقدان تمرکز اساسی بر مسایل اساسی دسترخوان فقرا را با خشم و شتاب دور انداختید نه اینکه طرحی را تعدیل کرده باشید. امید است بخاطر خودتان و جایگاه تان در جامعه دوباره فکر کنید. نان فقیر را گرفتن نه هنر است نه شجاعت.»

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا