افغانستان

انفجار در بغلان، یک کشته غیرنظامی برجای گذاشت.

مسئولین امنیتی در ولایت بغلان می‌گویند که در نتیجه‌ی انفجار یک حلقه ماین در مربوطات شهر پلخمری، مرکز این ولایت یک غیرنظامی کشته شده است.

جاوید بشارت، سخن‌گوی فرماندهی پولیس این ولایت میگوید که انفجار حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز «سه‌شنبه، ۳۱ سرطان» در مربوطات ناحیه‌ی اول شهر پلخمری رخ داده است.

آقای بشارت همچنان گفت که یک حلقه ماین از سوی مخالفین مسلح دولت در ساحه‌ی قراردادی گوشت فرماندهی پولیس بغلان جاسازی شده بود که در نتیجه‌ی انفجار آن یک غیرنظامی کشته شده است.

به گفته‌ی او، در پی این انفجار، خساراتی به ساکنان محل رویداد وارد شده است. بشارت همچنان افزود که شیشه‌های یک ایستگاه رادیویی  به نام «رادیو ادیب» نیز شکسته و آنتن آن تخریب شده است.

فرد یا گروهی تا کنون مسئولیت این رویداد را بر عهده نگرفته است، اما در ولایت بغلان در شمال‌شرق کشور جنگ‌جویان گروه طالبان بیشتر فعالیت تروریستی دارند.

طالبان در این مورد تا کنون چیزی نگفته است.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا