افغانستان

ساعات کاری ادارات دولتی سر از روز چهارشنبه به حالت عادی بر می‌گردد.

کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی می‌گوید که شرایط حضور کارکنان خدمات ملکی در اداره‌های دولتی از روز چهارشنبه، پانزدهم اسد، به حالت عادی بر می‌گردد.

طبق اعلام این کمیسیون، براساس فیصله روز سه‌شنبه، چهاردهم اسد کابینه، پس از این تمام کارکنان خدمات ملکی باید از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۰۴:۰۰ عصر و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۰۱:۰۰ پس از چاشت ــ در مرکز و ولایات ــ به صورت همه‌روزه به وظایف‌شان حاضر شوند.

کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی گفته است که کارمندان دولتی مکلف اند تا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تدابیر بهداشتی از جمله پوشیدن ماسک، فاصله‌گیری اجتماعی و سایر سفارش‌های وزارت صحت عامه را در نظر بگیرند.

طبق اعلامیه این کمیسیون، وزارت‌خانه‌ها و ادارات دولتی نیز مکلف‌اند که در صورت امکان برای کارمندان خود سهولت‌های لازم را فراهم کنند.

رژیم کاری ادارات دولتی پس از شیوع ویروس کرونا دست‌خوش تغییرات شد. ابتدا کارمندان دولتی در کابل به جز در مواردی استثنایی برای مدتی مرخص شدند و سپس رژیم کاری به روزهای تاق و جفت تغییر کرد و ساعات کاری محدود شد.

در حال حاضر کابینه تصمیم گرفته است که رژیم کاری به حالت عادی بر گردد. از جانب دیگر کابینه به دانشگاه‌های دولتی و خصوصی نیز اجازه داده است تا فعالیت‌‌شان را از سر گیرند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا