افغانستان

قوماندان امنیه کابل پس از ارزیابی شماری از حوزه های کابل، آمر حوزه دهم را برکنار کرد.

شماری از حوزه های امنیتی پولیس کابل از سوی قوماندان قوت های مشترک این ولایت مورد کنترول و ارزیابی قرار گرفت.

 

پولیس کابل اعلام کرده است که ناوقت شب «جمعه ۱۴ سنبله» پاسوال جمعه گل ” همت ” قوماندان قوت های مشترک ولایت کابل در حالی که قوماندان زون سوم شهری ،مدیر عمومی امنیت داخلی و آمر مطبوعات و روابط عامه این قوماندانی ایشان را همراهی می کردند از حوزه های چهارم ، دهم ، یازدهم و هفدهم شهر کابل دیدن نمودند.

در اعلامیه آمده است قوماندان قوت های مشترک ولایت کابل در جریان کنترول از حوزه های متذکره سطح احضارات ، اعاشه، اباطه و اجرای وظایف این منسوبین را ارزیابی کرده هدایت لازم را جهت بهبود امور در این حوزه ها اصدار نمودند‌.

آقای همت بعد از کنترول و ارزیابی این حوزه ها سمونیار زمری ” طوفان ” آمر حوزه دهم امنیتی پولیس کابل را بنابر مشکلات که در این حوزه وجود داشت از سمت اش برکنار و سمونیار مسعود ” مبارز” را به عنوان سرپرست آمریت حوزه دهم امنیتی پولیس کابل معرفی نمودند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا