افغانستان

ملا هبت‌الله از مقامات طالبان خواست از «قومیت و منطقه‌گرایی» دوری کنند.

سخنگوی طالبان می‌گوید هبت‌الله آخندزاده در دیدار با شماری از مقامات این گروه از آنها خواست که از «قومیت و منطقه‌گرایی» دوری و کار را به اهل کار بسپارند.

ذبیح‌الله مجاهد گفت که رهبر طالبان با والی‌ها و مسئولان نظامی ولایت‌های بدخشان، نیمروز، هرات، فراه و بادغیس دیدار کرده است.

ذبیح الله مجاهد در اعلامیه گفت که رهبر طالبان روز شنبه ۲۹ دلو، در دیدار با مسئولان این گروه گفته است که مشکلات مردم را در صورت امکان حل و به رفاه و توسعه افغانستان توجه کنند.

رهبر طالبان از مقامات این گروه همچنین خواسته است که مردم باید از «اصول نظام اسلامی» آگاه شوند. او تاکید کرده است که مسئولان طالبان ابتدا باید خود را اصلاح و با شریعت عیار کنند.

سخنگوی طالبان در مورد اینکه این دیدار در کجا صورت گرفته، جزئیاتی نداده است. طالبان هیچ عکس و ویدیویی از این دیدار منتشر نکرده است.

به گفته ذبیح‌الله مجاهد، رهبر طالبان در این نشست گفته است که در ۲۰ سال گذشته تلاش‌های زیادی برای تغییر اذهان عمومی صورت گرفته و اکنون این گروه و علما باید شبانه روزی برای روشنگری اذهان مردم تلاش کنند.

ذبیح‌الله مجاهد گفت که رهبر طالبان در این دیدار تاکید کرده است که «دشمن در میدان نظامی شکست خورده است، اما در زمینه تبلیغات باز هم برای تشویش اذهان و بی‌باوری مردم نسبت به نظام اسلامی تلاش می‌کند.» او از مقامات طالبان خواسته است باید به «توطئه‌های دشمن» و طرح‌های آنها توجه کنند و تبلیغات دشمن را نادیده نگیرند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا