افغانستان

سیلاب و خسارت سنگین در پنجشیر؛ شاه‌راه «پنجشیر – کابل» به‌روی ترافیک مسدود شد.

منابع محلی در ولایت پنجشیر می‌گویند که شاه‌راه پنجشیر – کابل از اثر سرازیر شدن سیلاب در مربوطات ولسوالی‌های «عنابه» و «شتل» این ولایت به‌روی ترافیک مسدود شده است.

منصور عنابی، سخن‌گوی والی پنجشیر به خبرگزاری شاهد گفت که بر اثر باران‌های شدید شب گذشته «یک‌شنبه، ۲۲ سرطان» در بخش‌های زیادی از این ولایت خسارات زیادی به مردم وارد شده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.

آقای عنابی همچنان گفت که شمار زیادی باغ‌ها و زمین‌های زراعتی در مسیرهای سیلاب تخریب شده و شمار زیادی مواشی نیز تلف شده است. او آمار مشخص در مورد میزان خسارات ارایه نکرد، اما گفت که بررسی‌ها در این زمینه آغاز شده است.

در همین حال، دفتر مطبوعاتی والی پنجشیر در اعلامیه‌ای گفته است که به ریاست‌های مربوطه هدایت داده شده تا دست به کار شده و هرچه زودتر مسیر شاه‌راه را به‌روی ترافیک باز کنند.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا