خبر برتر

نهاد های امنیتی کشور گزارش مبنی به بر شیوع ویروس کرونا در صفوف قوای ملی و امنیتی را رد کرد.

در یک اعلامیه مشترک وزارت های  داخله، دفاع و ریاست امنیت ملی کشور آمده است:
اخیراً گزارشی مبنی بر شیوع ویروس کرونا در صفوف قوای ملی امنیتی و دفاعی کشور به نشر رسیده است. سکتور امنیتی و دفاعی گزارش مزبور را دریافت نموده و مورد ارزیابی قرار داده است.
براساس ارزیابی ما آمار ارایه شده در گزارش متذکره مبنی بر مصاب‌شدن ۵۰ درصد نیروهای امنیتی و دفاعی به ویروس کرونا صحت ندارد.
رهبری سکتور امنیتی و دفاعی پیش از شیوع ویروس کرونا(کووید-۱۹) درکشور اقدامات پیش‌گیرانه و عملی را از طریق صدور هدایات و رهنمودهای خاص، تدابیر جدی وقایوی و پیشگیرانه در تمام قرارگاه ها و جزوتام های عملیاتی و حمایوی روی دست گرفت و تطبیق آن به گونه‌ی سراسری ادامه دارد.
با بررسی و اقدامات انجام‌یافته‌ بخش های صحی نیروهای دفاعی و امنیتی و گذشت چند ماه پس از شیوع ویروس کرونا، آسیب پذیری این نیروها را در کمترین حد نگهداشته شده است.
همزمان نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در تسهیل شرایط کاری کارمندان صحی، آگاهی دهی و مقابله  با این ویروس همکار سایر بخش های ارایه خدمات به شهروندان بوده است.
نیروهای دفاعی و امنیتی به گونه دوامدار با ماموریت حمایت قاطع در تعامل است و همکاری در سطوح مختلف و به خصوص در بخش های آموزش و مشوره با حفظ تمام تدابیر وقایوی جهت تامین امنیت، صلح پایدار و شکست و نابودی تروریستان همچنان ادامه خواهد یافت.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا