افغانستان

وزارت خارجه: یک هیئت از تهران به محل آتش گرفتن موتر حامل افغان ها در یزد/ایران فرستاده شده است.

وزارت امور خارجه کشور در یک خبرنامه تأیید می کند که در یک رویداد ترافیکی در استان یزد ایران سه شهروند افغان جان باختند و چهار تن دیگر زخم برداشته اند.

در خبرنامه آمده است که یک هیئت از تهران به محل رویداد فرستاده شده است.

همچنان در خبرنامه ذکر شده است: که در اثر حادثه ترافیکی یک عراده موتر حامل سیزده تن از شهروندان کشور در ولایت یزد جمهوری اسلامی ایران، سه تن ازین جمع جان باخته و چهار تن دیگر شان، زخمی شده اند.
وزارت امور خارجه، موضوع را با جدیت تعقیب نموده، به سفارت جمهوری اسلامی افغانستان مقیم تهران وجنرال قونسلگری کشور مان در زاهدان هدایت داده است تا با حضور در محل حادثه و تماس به مقامات ذیربط جمهوری اسلامی ایران موضوع را از نزدیک تعقیب نموده و معلومات دقیق و همه جانبه در پیوند به حادثه را، به اسرع وقت در اختیار این وزارت قرار دهند.
برای دریافت حقایق در مورد حادثه و احوالپرسی مجروحین هیئت به رهبری سفیر جمهوری اسلامی افغانستان به محل حادثه سفر نموده و جزییات حادثه را پیگیری خواهد نمود.
وزارت امور خارجه، در تماس با مراجع ذیربط جمهوری اسلامی ایران، تلاش دارد تا معلومات درست و دقیق از چگونگی وقوع این حادثه را دریافت نموده و در روشنایی آن، اقدامات لازم و عملی اتخاذ نماید.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا