جهان

دونالد ترامپ به طور رسمی به پرداخت رشوت به استورمی دانیلز متهم شد.

رسانه‌های امریکایی به نقل از وکیل ترامپ و منابع دیگر گزارش دادند که هیئت منصفه در نیویارک به تشکیل دوسیه جنایی برای رئیس‌جمهور سابق امریکا در ارتباط به پرداخت حق‌السکوت به استورمی دانیلز، ستاره سابق فیلم‌های پورنوگرافیک رای داده است.

نیویارک تایمز گزارش داد که سارنوالی منطقه منهتن در روزهای آینده در مورد نوع جرایمی که دونالد ترامپ به آن متهم شده است، اعلامیه‌ای صادر خواهد کرد.
سوزن نچلیس، وکیل ترامپ تایید کرد که در مورد رای هیئت منصفه اطلاع یافته است اما مشخص نیست که چه زمانی رئیس‌جمهور پیشین که مصروف کمپین انتخاباتی است، توسط پولیس دستگیر خواهد شد.

رای هیئت منصفه پس از تکمیل تحقیقات دادستانی منطقه منهتن و شهادت گواهان، صادر شده است. ترامپ متهم است که در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا، به استورمی دانیلز پول داد تا این ستاره سابق فیلم‌های پورن به رسانه‌ها چیزی در مورد رابطه جنسی‌شان نگوید.
این اقدام در قوانین امریکا جرم به حساب می‌آید.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا