جهان

انفجاری بسیار قوی بخشی از پایتخت لبنان را تکان داد.

انفجاری بسیار قوی بیروت پایتخت لبنان را لرزاند و بخشی از منطقه بندری اش را ویران کرد. این انفجار بزرگ پس از انفجاری کوچک و بروز آتش سوزی رخ داد. “شمار بسیار زیادی” در این رویداد کشته و زخمی شده و ویرانی گسترده ای به جا مانده است.

یک خبرنگار خبرگزاری آلمان در محل گفته این انفجار عصر امروز در منطقه بندری پایتخت رخ داد و ویرانی های بسیاری به جا گذاشت. ستونی از دود سیاه بر فراز محل انفجار به آسمان بلند شده و شیشه های ساختمان ها تا کیلومترها دورتر شکسته است.

گزارش های اولیه می رسانند که انفجار اولی در یک انبار مواد منفجره رخ داد و باعث به میان آمدن این فاجعه شد. حامد حسن، وزیر صحت عامه لبنان گفت “شمار بسیار زیادی” از زخمی ها به شفاخانه ها منتقل شده اند.

تصاویر پس از انفجار گسترش آتش سوزی در منطقه را نشان می دهند. صدها آمبولانس به محل رویداد رفت و آمد دارند و هلیکوپترها بر فراز محل رویداد می چرخند. گفته شده شمار زیادی در انفجار کشته شده اند که دقیق معلوم نیست. از گیرمانده بسیاری ها نیز زیر آوار ساختمان ها گزارش شده است.

این گزارش به روز رسانی می شود… آمار و ارقام دقیق بعدا ارایٔه خواهد شد.

شاهد

خبرگزاری #شاهد با دریافت جواز شماره ۴۶۳ وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در کنار دیگر رسانه های کشور با درک شرایط کنونی افغانستان، مصمم است پرچم #بیطرفی را بر دوش داشته باشد. ما بر این باور هستیم که #آگاهی از شرایط می‌تواند #آزادی را به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا